سیستمت ضعیفه ؟ دلت یبازی خفن میخواد ؟ یبازی کم حجم سبک جذاب و همچنین قابل دانلود رایگان از سایت های ایرانی . 

اگر جوابت به اینا مثبته ، حتما با ما همراه باش.

جدیدترین بازی جناب آقای jonas tyroller بنام will you snail بازیست که حدود 4 سال در دست ساخت بود و سیسم اصلی بازی برای ویندوز بوده اما با کمک گرفتن از شرکت های دیگه بازی برای نینتندو سوییچ ، ایکس باکس ، پلی استیشن و رایانه های شخصی منتشر شده.

شما در نقش یک حلزون بامزه باید از دست هوش مصنوعی و دشمن بازی یعنی اسکویید فرار کنید و درآخر اون رو نابود کنید البته اینکار اصلا اسون نیست ، باید از موانع متنوع و همچنین چالش برانگیز عبور کنید و این به خودیه خود کلی زمان ازتون میگیره . با اینکه بازی بظاهر ایده ی مسخره ای داره بازی خیلی خب ساخته شده و از جمله بهترین بخش های بازی صدا گذاری و گرافیکش هست . 

صداگذاری های بازی همه توسط خود سازنده انجام شده و واقعا جذاب هستند ، تازه خبر خوب زیرنویس بازی به زبان شیرین فارسی هم وجود داره و همچنین درحال تکمیل شدن هست !

گرافیک بازی هم فوق العادست و جدا از خود بازی فایلی بقل خود بازی قرار داره که با تغییر اون میتونیم گرافیک بازی رو به دلخواه خودمون هم درست کنیم . 

همچنین ببینید : 

دانلود بازی will you snail winter

نوع متنوع مراحل و تکراری نبودنشون واقعا جذابه و به هرکسی که یک سیستم داره به مشخصات : 

OS: Windows 7 (or newer)

Processor: Intel Core i3 4th generation or similar

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Intel HD 520 or similar

Storage: 500 MB available space

که معمولا همه ی سیستم های 10 سال پیش هم این رو دارند پیشنهاد میکنم حتما بازی رو نصب کنه ! تازه بازی حجم زیادی نداره و کلا روی هم 167 مگ هست .

بازي توي استيم رايگان نيست اما فعلا سايت دانلود ها بازي رو به صورت رايگان قرار داره و شما ميتونيد با كليك اينجا بازي رو دانلود كنيد .