بازی جون

بازی جون

جدید ترین اخبار روز دنیای بازی ها به همراه جدید ترین آموزش های بازی های معروف + معرفی جدیدترین بازی های موبایل و کامپیوتر و گیم پلی بازی های جذاب

نسخه بتا Riders Republic ماه آینده منتشر می‌ شود

امین شهرابی فراهانی · 04:26 1400/05/18

احتمالا نسخه آزمایشی عنوان جدید ورزشی و چندنفره یوبیسافت یعنی بازی Riders Republic به زودی عرضه خواهد شد.

عناوین مربوط به ورزش‌های مخاطره‌آمیزی مانند پارکور در چند سال اخیر بسیار کم بوده است اما اکنون به نظر می‌رسد بازی دیگری با نام Riders Republic در راه است و انتظار می‌رود به زودی عرضه شود.

همچنین اکنون مشخص شده است که بازیکنان فرصت تجربه این بازی را زودتر از زمان عرضه پیدا خواهند کرد، زیرا Ubisoft Annecy توسعه‌دهنده آن از انتشار نسخه آزمایشی بازی Riders Republic خبر داده است.

یکی از توسعه‌دهندگان ولو ادعا می‌کند که کاربران با استفاده از کنسول استیم دک می‌توانند تمام بازی‌های موجود در کتابخانه استیم را اجرا کنند.

علاوه بر این در سایر اخبار مربوط به کنسول استیم دک مشخص شد که این دستگاه جدید ممکن است قادر به اجرای برخی از محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین مانند Apex Legends و Destiny 2 نباشد. دلیل این امر سیستم عامل مبتنی بر لینوکس استیم دک است که با این وجود به یک نرم‌افزار ضد تقلب نیاز پیدا خواهد کرد و چنین چیزی در حال حاضر توسط این کنسول جدید پشتیبانی نمی‌شود.