تا حالا به این فکر کردید که بتونید با اینترنت رایگان یا نیم بها بازی دانلود کنید ؟ شاید باور کنید یا نکنید ولی این امکان وجود دارد ! 

پس برای همراه بودن با ما و خواندن ادامه مطلب روی بیشتر کلیک کنید .

 تا حالا به این فکر کردید که بتونید با اینترنت رایگان یا نیم بها بازی دانلود کنید ؟ شاید باور کنید یا نکنید ولی این امکان وجود دارد ! 

تماشای ویدیو از اپارات worldofgamez 

امروز میخواهم بهتون اموزش دانلود رایگان بازی ها یعنی بدون مصرف حتی 1 مگ و نیم بها ( نصف ) را بهتون اموزش بدم . شما میتوانید این مطلب را بخوانید یا فیلمش را تماشا کنید .

1 بازیک 

به شخصه خودم ار این برنامه خیلی زیاد استفاده میکنم . این اپ استور ( البته گیم استور ) قابلیت های جالبی دارد و نسبت به بقیه ی اپ استور ها معایب و مزایبی دارد . 

روزانه بازی های زیادی به این برنامه اضافه میشوند و خوب بهتره بگم که خود پشتیبان برنامه بازی ها را از فارسروید میگذارد ولی خوب به خاطر رایگان بودن حجم مصرفی خیلی پرطرفدار است .

همینجا بگم که این برنامه فقط با حجم ایرانسل رایگان هست و با بقیه اپراتور ها به طور کامل استفاده میشود پس اگر سیم کارت ایرانسل ندارید دیگر ادامه ی توضیحات بازیک را نخوانید.

یکی دیگر از قابلیت های جالب برنامه بازی های اشتراکی اش هست که شما میتوانید با مبلغ خیلی کمی از تمام بازی های پولی استفاده کنید .

ولی هنوز این برنامه شناخته نشده و خیلی معروف نیست . این برنامه بیشتر بازی های دیتا دار را برای دانلود قرار میده پس اگر اینترنت ایرانسل دارید همین الان این برنامه را نصب کنید .

2 چارخونه 

قبل از اینکه با بازیک اشنا بشم از چارخونه استفاده میکردم . چارخونه به شما امکان دانلود کتاب و فیلم و برنامه و بازی و .... رو میده . 

اول از همه بگم شما با سیم کارت ایرانسل اگر ثبت نام کنید 1 گیگ اینرنت رایگان هدیه میگیرید پس همین الان برنامه را دانلود کنید .

این برنامه نیز مانند بازیک با اینترنت ایرانسل رایگان است اما با بقیه اپراتور ها نیم بها حساب میشود .

ولی خوب پشتیبانی برنامه خیلی خیلی ضعیف است و بروزرسانی ها دیر گذاشته میشود .

3 مایکت 

مایکت از همان اول به دلیل قابلیت هایی که داشت معروف شد .

 از نکاتش میتوان به دقیق بودن توضیحات ، قابلیت دنبال شدن و دنبال کرد ، چالش ترجمه و ..... اشاره کرد .

ترافیک مصرفی این برنامه نیم بها است .

4 فارسروید 

دیگه قطعا همتون وبسایت فارسروید رو میشناسید .

وب سایتی که الان بقیه بازی هاش رو دانلود و در سایت و برنامه خودشون قرار میدن .

فارسروید این امکان رو به شما میده که بدون نیاز به گوگل پلی بتونید بازی های معروف خارجی و ایرانی را دانلود کنید و همچنین قابلیت دانلود مود بازی ها نیز از دلایل محبوبت ان است .

تعرفه فارسروید نیز برای همه اپراتور ها نیم بها است .

خیلی ممنون که تا اخر این مطلب همراه ما بودید اگر برنامه یا وبسایتی جدیدی معرفی شد حتما به این لیست اضافه میشه.