بازی جون

بازی جون

جدید ترین اخبار روز دنیای بازی ها به همراه جدید ترین آموزش های بازی های معروف + معرفی جدیدترین بازی های موبایل و کامپیوتر و گیم پلی بازی های جذاب

درباره ما

امین شهرابی فراهانی · 08:56 1400/04/03

بازی جون

به وبلاگ ما خوش اومدین . ما در اینجا جدیدترین بازی های موبایل را معرفی و بررسی میکنیم . 

همچنین راهنمای بازی های مختلف را هم در برنامه داریم . همچنین میتونید آموزش جدیدترین ایونت های بازی های مختلف را در وبلاگ ما پیدا کنید . 

 کانال اپارات : https://www.aparat.com/worldofgamez

لینک وبلاگ : https://bazijoon.blogix.ir/

معرفی بازی hole io ، سوراخ خرابکار شهر

امین شهرابی فراهانی · 05:55 1400/04/28

معرفي بازي hole.io

بازی های io سبک جذابی از بازی ها هستند که حتما حداقل یکی از بازی های این سبک رو بازی کرده اید . امروز هم با معرفی یک بازی io در خدمتتون هستیم . 

اگر نمیدونید سبک io چیست ، باید بدونید به بازی هایی io میگن که خیلی ساده اند و زیاد پیچیدگی ندارند ، خوب بدون معطلی بریم سراغ معرفی بازی . 

بازی Riders Republic تاخیر خورد

امین شهرابی فراهانی · 04:17 1400/04/28

بازی riders republic

انتشار بازی ورزش‌های اسکتریم جدید شرکت یوبیسافت یعنی Riders Republic با تاخیر مواجه شد، خوشبختانه لازم نیست مدت زیادی را منتظر بمانید .

یوبیسافت اعلام کرد که Riders Republic در تاریخ  ۲ سپتامبر ۲۰۲۱ منتشر نخواهد شد.

این بازی عملا دنباله‌ای است بر عنوان Steep، بازی قبلی یوبیسافت ، اما حتی دیوانه‌وارتر و با انواع بیشتری از ورزش‌های اکستریم از جمله دوچرخه‌سواری و حتی پرواز با وینگسوت.

این بازی همچنین شامل مسابقات بزرگ و بتل رویال مانندی می‌شود که ۶۴ بازیکن در آن‌ها با هم رقابت می‌کنند.

طبق بیانیه رسمی یوبیسافت، این بازی حالا در تاریخ ۲۸ اکتبر یا ۶ آبان در دسترس قرار خواهد گرفت.

Riders Republic برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پی‌سی و استیدیا منتشر خواهد شد.

عرضه بازی Rainbow Six Extraction با تاخیر مواجه شد

امین شهرابی فراهانی · 07:08 1400/04/26

امروز، شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) عرضه‌ی یکی از عناوین بزرگ سال ۲۰۲۱ خود یعنی Rainbow Six Extraction را با هدف “آزمایش بیشتر قبل از ورود به بازار” به تاخیر انداخت.

در ابتدا قرار بود بازی Rainbow Six Extraction که قبلا با عنوان Rainbow Six Quarantine شناخته می‌شد، در تاریخ ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ (۱۶ سپتامبر ۲۰۲۱) منتشر شود. در واقع یوبی‌سافت ماه گذشته این تاریخ را مشخص کرده بود، اما امروز طی یک به‌روزرسانی اعلام کرد که این بازی به زمان بیشتری احتیاج دارد. 

عنوان Rainbow Six Extraction در دی ماه ۱۴۰۰ مصادف با ماه ژانویه‌ی سال ۲۰۲۲، برای پلتفرم‌ رایانه‌های شخصی، کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و سرویس‌های گوگل استیدیا و آمازون لونا منتشر خواهد شد.

کنسول دستی ولو با نام Steam Deck رونمایی شد

امین شهرابی فراهانی · 04:32 1400/04/26

کنسول جدید ولو

ولو از کنسول جدید و دستی خود با نام Steam Deck رونمایی کرده است . این کنسول از اواخر پاییز سال جاری به بازار می‌آید.

استیم برای ساخت APU (چیپ پرازنده CPU و GPU) شخصی سازی شده کنسول Steam Deck با شرکت AMD همکاری کرده. ولو قول داده این پرازنده عملکردی بهینه و قابل توجه جهت اجرای بازی‌های AAA خواهد داشت.

علاوه بر این‌ها قابلیت استفاده کامل از کتابخانه (Library) بازی‌هایتان در استیم روی این کنسول هم وجود دارد. Steam Deck یک سری پورت مخصوص نیز دارد که اجازه وصل شدن به صفحه‌های نمایش خارجی، USB، اینترنت کابلی و … را می‌دهد.

از اونجایی که ولو کلی بازی جذاب و باحال ساخته است ، میتونیم شاهد بازی های انحصاری جذابی برای آن باشیم . 

مشخصات سخت افزاری : .................

سیستم مورد نیاز فیفا 22 مشخص شد

امین شهرابی فراهانی · 06:48 1400/04/24

fifa 22

فیفا 22 از فناوری جدیدی به نام Hypermotion بهره می‌برد که با استفاده از هوش مصنوعی واقعی‌ترین و روان‌ترین انیمیشن‌ها را برای بازیکنان ارائه می‌کند و به صورت کلی تجربه بازی را بهبود می‌بخشید.

اما باید بدانید این ویژگی فقط در پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و گوگل استیدیا در دسترس خواهد بود و نسخه پی‌سی بدون پشتیبانی از آن عرضه خواهد شد. 

به نظر می‌رسد که الکترونیک آرتز بازهم برای پایین نگه داشتن حداقل سیستم مورد نیاز بازی فیفا، ویژگی‌های بسیاری را از آن حذف کرده است. 

ا تصمیم الکترونیک آرتز برای عقب نگه داشتن نسخه پی‌سی فیفا ۲۲ انتقادات بسیار زیادی ..........

فضای مورد نیاز بازی No More Heroes 3 اعلام شد

امین شهرابی فراهانی · 05:25 1400/04/22

بیشتر از یک دهه از انتشار نسخه‌ی دوم بازی No More Heroes می‌گذرد و قرار است بعد از این مدت طولانی، نسخه‌ی جدیدی، تحت عنوان No More Heroes 3 از این سری انحصاری نینتندو منتشر شود. حال خبری جدید در رابطه با میزان فضای اشغالی نسخه‌ی سوم بازی یاد شده بر روی نینتندو سوئیچ، منتشر شده است که حاکی از درگیر کردن ۶٫۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی می‌باشد.

بازی Lost Judgment آخرین نسخه سری Judgment است

امین شهرابی فراهانی · 05:15 1400/04/22

شایعه حدید

تصور اینکه سگا (SEGA) نقشه‌های بزرگی برای اسپین‌آف سری Yakuza، یعنی Judgment دارد را قوی‌تر می‌کند. همانگونه که ناشر بازی تمام تلاش خود را می‌کند تا بازی هر چه زودتر در سطح جهانی منتشر شود و بتواند تعداد کثیری از آن را به فروش برساند، توسعه‎‌دهنده‌ی بازی می‌گوید که سری Judgment می‌تواند مجموعه‌ی اکشن پر سر و صدای آنها باشد.

حال شایعات زیادی مبنی بر اینکه قرار است، بازی Lost Judgment، آخرین نسخه‌ی این سری باشد، منتشر شده است.

در حال که توسعه دهنده‌ی سری Judgment معتقد است که این سری می‌تواند یک مجموعه‌ی پر سر و صدای آنها باشد، اما به نظر می‌رسد که بازی Lost Judgment دومین و آخرین نسخه‌ی این سری است .

تریلر جدید بازی Sonic Colors: Ultimate منتشر شد

امین شهرابی فراهانی · 10:43 1400/04/19

بازی جدید سونیکچند روز پیش شرکت سگا (SEGA) یک تریلر کاملا جدید و جذاب از بازی پلتفرمینگ Sonic Colors: Ultimate را منتشر کرده است که در آن جزئیات بیشتری از گیم‌پلی این اثر به مخاطبان نشان داده می‌شود.

احتمالا همه شما با شخصیت سونیک آشنایی دارید و حداقل یکی از بازی های آن را بازی کرده اید. اگر شما هم از طرفداران سونیک هستید ، این تریلر رو حتما ببینید

 سگا در اوایل سال جاری میلادی به صورت رسمی از بازی Sonic Colors: Ultimate رونمایی کرد اما این معرفی اطلاعات و نمایش زیادی از این عنوان را در بر نداشت.

حالا تریلری که امروز از این بازی منتشر شده است، شامل یک نگاه اجمالی به محیط‌های متنوع منطقه‌ی Dr. Eggman’s Interstellar Amusement Park می‌شود

تماشای تریلر این بازی ، در ادامه مطلب قرار دارد .